کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی عکس,بازیگران,مد Ùˆ زیبایی,تعبیر خواب
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب

بازدید : 70
دوشنبه 15 بهمن 1397 زمان : 10:11

پایشگر- یک مقام مسئول گفت:هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۷ هزار و ۲۰۰ تا ۷ هزار و ۳۰۰ و شانه ای ۱۵ هزار تومان است.

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری تحلیلی

به گزارش پایشگر، وی با انتقاد از کمبود توزیع دان به واحدهای مرغداری افزود: اعتصاب کامیون داران و اختلالات ایجاد شده در حمل و نقل،کمبود دان در واحدهای مرغداری را به همراه داشته است.

به گفته نبی پور از ۱۵ روز گذشته تا کنون نهاده های دامی از بندر جابه جا نمی شود که با این وجود نمی توان دان مورد نظر مرغداران را تامین کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه عرضه دان شرکت پشتیبانی امور دام جوابگو نیاز مرغداران نیست،بیان کرد: با استمرار روند فعلی ،فاجعه در صنعت مرغداری رخ می دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با اعتصاب کامیون داران،قیمت نهاده های دامی نوسانی داشته است،گفت: قیمت نهاده های دامی نسبت به هفته های قبل تغییری نکرده است و هم اکنون هر کیلو ذرت با نرخ یک هزار و ۲۰۰ و کنجاله سویا ۲ هزار و ۴۰۰ تومان به مرغداران عرضه می شود.

نبی پور قیمت تخم مرغ در بازار را پیش بینی کرد و افزود: شرایط کنونی بازار تخم مرغ بستگی به توزیع نهاده ها دارد چرا که اگر مرغ ها دان مصرفی نداشته باشد،تخمی نمی گذارد.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار در پایان با اشاره به اینکه مشکلی در تولید تخم مرغ وجود ندارد،تصریح کرد: تولید طبق روال عادی در حال انجام است و کمبودی در تامین نیاز داخل نداریم.

بازدید : 39
چهارشنبه 10 بهمن 1397 زمان : 11:58


خزانه
خون بندناف امیدی برای بیماران سرطانی خون بند ناف حاوی شمار زیادی از سلول‌های بنیادی خونساز است، که بضاعت و توان نشر و تمایز به رده‌های خونی را دارا هستند و معمولا پس از زایمان دور ریخته می گردد اما با اهدای آن می‌توان به بیماران تهی دست لینک مغز استخوان کمک کرد، خون بندناف حاوی سلول‌های بنیادی می‌باشد که این سلول‌ها قادر است به تیتر جایگزین سلول‌های خونساز در بیماران دچار به سرطان یا بقیه بیماری‌های خطرناک به کار گیری شود و پیوند این سلول‌ها به بخش اعظمی از بیماران آرزو تازه‌ای میبخشد و در این راستا بانک خون بند ناف سازمان انتقال خون کشور ایران در سال ۱۳۸۹ خط مش اندازی شد .

مدیرعامل سازمان انتقال خون گفت: از بازه تاسیس تا به امروز بیش از ۴ هزار خون بند ناف با کیفیت بالا و به چهره تماما مکانیزه پردازش و ذخیره سازی شده میباشد و او‌لین لینک از بانک خون بند ناف در مریضخانه شریعتی در سال ۱۳۹۱ انجام شد و تاکنون ۱۵ مسئله پیوند با به کار گیری از این سلول‌های خون بند ناف ذخیره گردیده با برد انجام گردیده هست .

پایگاه خبری تحلیلی

پیشرفت‌های
حوزه انتقال خون در چله انقلاب/ از حذف خون فروشی و دلالی تا رویش ۵۰۰ درصدی خون‌های اهدایی
زنجیره
اهدای خون تحت ذره میان اداره انتقال خون نظام نگهداری و چک بر مصرف خون و فرآورده‌ها (هموویژلانس) به معنای پایش و نظارت بر کل زنجیره انتقال خون از اهدا کننده تا دریافت کننده و تجزیه و نظارت داده‌های مرتبط با دلایل تحمیلی انتقال خون و فرآورده‌های آن، به مراد شناسایی علل وقوع افتاد عوارض و خودداری از وقوع مجدد آن ها می باشد .

تاکنون نظام حفظ و بررسی بر مصرف خون و فرآورده‌ها (هموویژلانس) به تیتر یکی از شاخه‌های نسبتاً نو طب انتقال خون در بخش اعظمی از کشور‌های دنیا استقرار یافته می باشد و آنگاه از بررسی‌های اول در سازمان انتقال خون و تأکید بر اهمیت نظام محافظت و چک بر مصرف خون و فرآورده‌ها (هموویژلانس)، انجام و اجرای این نظام با اهمیت در مرکزها درمانی به شورای خوب سازمان انتقال خون در فصل‌زمستان سال ۱۳۸۶ توصیه و تصویب شد .

اجرای این نظام در جمهوری اسلامی ایران از سال ۱۳۸۸ در ۵۰ مرکز درمانی سراسر مرز و بوم (۱۹ مریض‌خانه در تهران و ۳۱ بیمارستان در ۱۲ استان کشور) به رخ آزمایشی (Pilot) ابتدا شد و با امر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استقرار نظام محافظت و محاسبه بر مصرف خون و فرآورده‌ها (هموویژلانس) از سال ۱۳۹۱ در تمام مرکزها درمانی تحمیلی شد .

مدیرعامل سازمان انتقال خون با بیان این‌که در سال‌های پس از برد انقلاب اسلامی ارتقا و تمدید استقرار نظام نگهداری از خون (هموویژلانس) در بیمارستان‌های سراسر مملکت مورد تاکید قرار گرفت، گفت: از اولِ عمل بخش هموویژلانس تاکنون نسبتاً در ۸۰ درصد مرکز ها درمانی (۷۲۰ بیمارستان از ۹۰۳ مریضخانه کشور) نظام نگهداری از خون (هموویژلانس) استقرار یافته هست .

پیشرفت‌های
حوزه انتقال خون در چله انقلاب/ از حذف خون فروشی و دلالی تا رشد ۵۰۰ درصدی خون‌های اهدایی
تضمین
تندرست بیماران تالاسمی با روش‌های نوین قرار به چنگ آوردن کشور ایران بر کمربند تالاسمی و تعداد بالای عزیزان تالاسمی تصویب شده در سامانه سلامت میهن حکایت از مسئولیت خطیر اداره انتقال خون کشور ایران در تأمین خون سلامت و کافی برای این دوستان دارااست وسالانه نزدیک ۲۰ درصد خون‌های اهدایی در کشور به معالجه این بیماران اختصاص پیدا می‌کند که این میزان مصرف خون برای مجموعه اخذ کننده دائمی در هیچ کشور دیگری در عالم دیده نشده می باشد .

یک عدد از رسالت‌های اداره انتقال خون از بدو تأسیس تا به امروز تهیه و تنظیم خون سلامت و کافی برای دوستان خوب تالاسمی بوده می‌باشد و حتی موقعیت رنج نظیر مبارزه اجباری و نیاز وافر جبهه‌های مبارزه به خون و فرآورد‌های خونی موجب نشد که این وظیفه به آلزامیر سپرده شود و در به عبارتی زمان مالامال التهاب پیکار ناخواسته سازمان انتقال خون تهیه خون شسته گردیده را هم به خدمات خویش افزود تا بتواند پاسخگوی نیاز بیماران دچار به تلاسمی باشد .

بازدید : 40
دوشنبه 8 بهمن 1397 زمان : 14:41

خبر
رسیده که پاداش موفقیت تیم ملی ایران پیش‌روی عمان و چین از سوی وزارتخانه تأمین و به بازیکنان تیم ملی پرداخت شد؛ اما در این خبر، نشانی از پرداخت پاداش به ملی پوشان نمی باشد و مورد در حد هماهنگی ها برای انتقال ارز زمینه حیث به فدراسیون فوتبال مطرح گردیده است!

پایگاه خبری تحلیلی
به گزارش «تابناک ورزشی»؛ ژاله فرامرزیان، نائب رئیس توسعه و گسترش رئیس و منابع وزارت ورزش، امروز در اذعان کرد وگو با مقر اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوان ها با تهنیت موفقیت های درخشان گروه ملی گفت: «پاداش پیروزی گروه ملی فوتبال کشور ایران برای برد دردو بازی با عمان و چین از سوی وزارت ورزش و جوانان تأمین و به فدراسیون فوتبال پرداخت شده هست .» گزاره بعدی فرامرزیان نشان می دهد، تکثیر این خبر در آستانه بازی با ژاپن، تنها به ادله القای حس حمایت دولت و وزارت ورزش از تیم ملی بوده و امور در حد تشریفات اداری پیگیری گردیده و گفتن آن نیز هیچ ضرورتی نداشته میباشد .

علاقه‌وزارت‌‌ورزش
به خبرسازی‌مثبت درآستانه بازی‌‌حساس‌ با ژاپن/معافیت که رد شد،آیاپاداش‌به‌جیب ملی‌پوشان‌رسید؟
معاون وزیر ورزش در گزاره بعدی در رابطه تأمین ارز زمینه نیاز گروه ملی گفت: «هماهنگی ضروری جهت تأمین ارز مورد نیاز تیم ملی با خزانه مرکزی هم صورت گرفته است!» این بخش مصاحبه، فعالیت را یک قدم به عقب تر برمی گرداند و نشان می دهد، به عنوان مثال امور در حد ارسال نامه یا این که برقراری یک تماس با خزانه مرکزی بوده و خود آن ها نیز از اینکه پول و ارز چه وقتی به دست مدیران ارشد فدراسیون برای تزریق به تیم می رسد، نمی توانند بازه دقیق و مشخصی اعلام نمایند .
در این حال، خواننده عام با مطالعه خبر تصور می کند که وزارت ورزش مثلا پول ها را در یک کیف دستی به فرد مهدی تاج رسانده و تاج هم فورا آن را میان ملی پوشان و فریم تیم ملی تقسیم کرده است!
فرامرزیان با تأکید بر اینکه در پرداخت جایزه و ارز مورد نیاز تیم ملی برای مسابقات استکان ملت‌های آسیا وزارت ورزش و جوان ها تمام پیش بینی های ضروری را داشته (!) و فدراسیون از این بابت مشکلی ندارد، گفت: امید‌وار‌یم روز آدینه این هفته شاهد قهرمانی شیرمردان فوتبال کشور‌ایران در استکان ملت‌های آسیا باشیم تا دل مردمان کشور‌ایران شاد شود .

به حیث می رسد، وزارت ورزش با مصاحبه تند هفته قبل کی رویه مقابل مسعود سلطانی فر، حسابی جا خورده هست و روز جاری فارغ از این‌که عملا منابع مالی به مسئولان فدراسیون و تیم ملی رسانده باشد، عملکرد داشته با نشر یکی دو خبر از تشریفات اداری انتقال پول و همینطور خبر معافیت، احساس حمایت از گروه ملی را در آستانه بازی حیاتی با ژاپن به اذهان عمومی القا کند .

وزارتی ها، غیر از گفتگو فرامرزیان، بوسیله داورزنی هم در اقدامی غیرمسئولانه، خبر معافیت ملی پوشان سرباز را به رسانه ها دادند تا به اصطلاح پیشدستی کرده و از موج مثبت خبر برخوردار شوند؛ البته تکذیب سردار کمالی به اصطلاح کوچه خیابان، این نائب رئیس وزیر را سنگ روی یخ کرد تا از این پس متوجه باشد نباید پای خود را در کفش مقامات نظامی و لشکری مرزو بوم نماید .

بازدید : 46
يکشنبه 2 دی 1397 زمان : 13:52

ذکر ها در خواب، سمبل هایی مرتبط با آیین و اعتقادات می باشند اما می توانند بوسیله افرادی که اعتقادوباور عمیقی ندارند هم چشم شوند . برای این که برهان حضور ذکر ها متعدد را در خواب خود درک کنید، می بایست دقت داشته باشید که این اذکار، در فرهنگ عمومی و دینی، چه مفهومی دارا هستند و برای چه مسائلی قضیه استفاده قرار می گیرند .

ذکر یا این که فرج در فرهنگ وتمدن عمومی، برای معضلات و موضوعات دارای ربط با ملک و وکالت موضوع استفاده قرار می‌گیرد . اما دیدن این ذکر در خواب به این معنا نیست که در زندگی بیداری در گیر مشکلاتی در این زمینه هستید یا خواهید شد و واجب می باشد برای تقابل با این مشکلات، به تکرار این ذکر بپردازید . در تفسیر خواب، حضور ذکر ها و لغت ها به رخ سمبلیک بوده و معنایی روانی دارا هستند .

عکس نوشته

عکس پروفایل

تعبیر خواب

ذکر گویی در تمدن دینی، برای رسیدن سالک به معنویت و تقویت مهارت های کم عقل او مسئله به کارگیری قرار میگیرد . ممکن است در این مقطع و در معاش بیداری، در اکنون یادگیری مهارت های جدیدی باشید یا قصد داشته باشید که زمینه یا این که علم جدیدی را بیاموزید . این خواب به شما یادآور می شود که صرفا تکیه بر ظاهر و تکرار زبانی و سطحی قواعد، به شما یاری دهنده نخواهد بود بلکه اضطراری هست تا به آنالیز و تامل عمیق درباره ی زمینه زمینه حیث خویش بپردازید تا در شما نهادینه شود .

بازدید : 39
پنجشنبه 29 آذر 1397 زمان : 13:21

با سلام.به دنیای ایران سی ان بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز ایران سی ان بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در سایت کسب و کار ایران سی ان به آدرس www.irancn.com و قراردادن لینک های بازاریابی در وبلاگ خود می توانید اقدام به کسب درآمد اینترنتی نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در ایران سی ان بلاگ سپری نمایید...

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 5
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 31
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 3671
  • کدهای اختصاصی